miercuri, 1 august 2012

Saptamana Internationala a Alaptarii

Anul asta pot sarbatori alaptand! :)
Sunt o mare sustinatoare a alaptarii si cred cu tarie ca este cel mai bun lucru pe care il poate oferi o mama in primii ani de viata! Eu la primii 2 nu am avut informatii multe, am facut totul instinctiv, la Tesa chiar am riscat, in ochii celor apropiati, dar eu sunt mandra ca am reusit sa le dau lapte peste un an la fiecare. Nu mi-a placut foarte mult sa ma expun pana acum si am fost intotdeauna mai pudica, deci capitolul alaptare in public nu prea mi-a iesit dar cu fiecare copil am crescut si eu si am inteles ce era mai important. Evenimentele de saptamana asta le gasiti aici. Eu voi merge maine la conferinta, pentru ca dupa voi pleca la mare cu gasca mea si voi continua sa sarbatoresc la soare. :)
Asa ca maine sper sa ne vedem! Pana atunci voi posta si eu cateva din fotografiile mele mai intime!

















 Astea-s cu Lilu la 5 saptamani cand am mers la Poiana Brasov. Primul picnic! ;)


Primul picnic al Tesei tot la Poiana Brasov, tot cam aceeasi varsta. 

Abia acum am mai prins curaj, drept urmare avem alaptat in Parc aventura la 2 zile:

la Lacul Sfanta Ana la 3 zile: 


si ieri, cand am parcurs toata strada Lipscani cu bebe la san si apoi ne-am odihnit langa lupoaica cu pui! 


Radeam ca, desi asa s-a nimerit, putem considera ca e in cinstea acestei saptamani! 

Asadar si prin urmare dati copilului cea mai buna mancare!

Cu drag, Mami de Lilu, Tesa si bebe dragon.

4 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...