luni, 27 august 2012

Laptele matern = medicamentul perfect

Am hotarat! Cat timp voi alapta, laptele meu va fi prima optiune in a rezolva problemele de sanatate ale copiilor mei. De ce? Nu, nu e vreo chestie babeasca citita undeva ci este convingerea mea ca functioneaza, dupa 2 evenimente diferite.
Acum 2 ani ne-am imbolnavit cu totii la burta. Tesa avea o saptamana de cand nu ma sugea de la mine (ea m-a abandonat repede pentru deget si eu nu stiam mai multe). Noi astia mari ne-am revenit repede, copiii nu. Dupa 2 zile in care fata nu prea a vrut sa manance si sa bea nimic, am zis ca ii dau san, chiar daca bunicile tipau ca nu-i bine sa intorci copilul la san. Ei dupa 2 zile de alaptat s-a facut bine si apoi a refuzat sa mai suga. Lui Lilu in schimb nu i-am dat pentru ca nu m-a dus capul sa scot cu pompa sa-i dau. S-a chinuit mititelul atunci 10 zile si a avut zile in care nu era in stare sa ridice capul de pe perna.
Joia trecuta voiam sa plecam la munte, sa mai evadam un pic mai ales ca se anunta caldura mare. Din pacate Lilu ne-a facut febra si se plangea de burta si am renuntat. Dupa 3 zile de tratamente date de doctor si dupa ce am vazut ca era din ce in ce mai rau (orice manca vomita si era din nou fara vlaga), l-am trimis pe Bog sa imi ia cea mai ieftina pompa de san si am scos lapte de la mine si i-am dat. A baut ieri cam 75 de ml. Nu prea i-a placut dar i-am explicat ca e ca un medicament. Astazi e bine merci, a mancat s-a batut cu sora-sa si a facut deja cateva traznai. Deci e bine. :) Asa ca primul tratament pe care-l voi da la raceli si probleme de burta va fi lapte matern.
Concluzia:

(sursa pinterest.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...