marți, 13 septembrie 2011

M-am intors cu oferte si rugaminti!

Da! N-am mai scris de mult aici! De ce? Pentru ca e foarte aglomerat programul! Nu ma asteptam sa am reactii asa de frumoase la produsele noastre si sa avem atat de multa treaba. Ce am mai facut de cand nu v-am mai scris aici nicio poveste? Pai am mai fost la 2 targuri, am avut foarte multe comenzi online, ne-am facut foaaaarteee multi prieteni si am castigat niste cliente fidele (mamici dragute si speciale).
Nu am mai scris si nu am mai povestit pentru ca nu am mai avut foarte mult timp disponibil si nici nu sunt o mare scriitoare. Am descoperit niste mamici foarte talentate in ale scrisului si ma simt mai bine sa citesc ce scriu ele. Acum insa ca m-am implicat in ajutorarea unor copilasi dragalasi dar mai putin norocosi am zis sa apelez si la voi. Voi face 2 pachete de vanzare: unul pentru Bibi si unul pentru Antonia. Pentru cine este mamica problemele acestor copii sunt emotionante si am zis ca daca fiecare dintre noi am face ceva, cat de putin, pentru ei conteaza.
Va rog cititi povestile lor si datele puse la dispozitie de pe site-urile date.
Si acum avem asa pentru Bibi:
Salvari unicat pentru baieti dar si fetite buni pentr varste intre 2 si 4 ani la pretul de 50 Ron.


Body unicat pentru varsta de 3-6 luni, la pret de 35 de lei.


Si caciulita tricotata manual, din lana 100%, de 6-12 luni la pretul de 25 ron.

Apoi pentru micuta Antonia
Caciulita tricotata, lana 100% pentru 1-2 ani la pretul de 25 Ron.


Rochita unicat ce poate fi purtata si ca sarafan pentru 3-6 ani (depinde de cat de dezvoltata este fetita) la pretul de 50 Ron.


Bentita unicat pentru fetite sau mamici 10 Ron.

Bentita unicat 15 Ron.

Bentita unicat 10 Ron.

Fiecare pachet costa 110 Ron. Toate produsele sunt la reducere, deci faceti si o afacere.
Acum cum faceti? Va hotarati ce vreti sa luati, imi lasati un mesaj aici, depuneti banutii in contul copilului si dupa ce imi trimiteti dovada platii ne intalnim sa vi le dau sa vi le trimit prin posta (pe cheltuiala mea). Sper sa ma fi facut inteleasa si sa fie bine! Pentru cei care nu gasesc nimic interesant aici de cumparat mai pot ajuta aici si aici sau pot pur si simplu dona intr-unul din conturile de pe blogurile lor. Cu drag, Nicoleta mami de Lilu si Tesa.

6 comentarii:

  1. Iti multumesc din suflet,desi nu este prima oferta peentru Antonia chiar mi-au dat lacrimile si m-ai lasat fara cuvinte.Sa iti dea Dumnezeu multa sanatate tie si familiei tale.

    Coroianu Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Alexandra! Sa le Dumnezeu si lor sanatate ca asta ne dorim! Sper sa putem ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, As dori sa cumpar bentita alba. Si daca se poate sa iti dau tie banii direct. De asemenea, daca vreunul dintre copilasi are nevoie de suplimente nutritive (vitamine, minerale, extracte, etc.) sa spuna si poate reusesc sa ajut si asa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim tare mult! Sper sa se uite mamicile si sa spuna daca au nevoie de ceva! S-o folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna
    As vrea sa cumpar 2 bentite de 15 lei, dar as vrea sa depun banii pentru cei 2 copii. Nu este nici o problema, nu?
    Mersi

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu este o problema, doar sa-mi scrii un mail cu datele tale si cum sa ajunga bentitele la tine. Multumim.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...