vineri, 21 noiembrie 2014

Amintiri din calatorie

Nu stiu cati dintre voi stiu de calatoria noastra in cautarea vietii pe indelete. Ei bine da, ne-am urcat cate bagaje am putut intr-o rulota si am plecat in Europa si ne-am plimbat timp de 8 luni cu tot cu cei 3 minunati ai nostri. Despre asta puteti citi mai multe aici.
Ce voiam sa va povestesc aici, de fapt sa va arat, este ca desi aveam fiecare doar un raft de haine, tinutele noastre nu s-au repetat foarte mult si cu ajutorul hainutelor Lilutesa, copiii au fost admirati si apreciati peste tot in Europa. In Venetia bebe a fost atractia grupurilor de chinezi care se opreau sa faca fotografii cu el, in Anglia si Germania Tesa era oprita pe strada si ne spuneau ca "one of the best dressed kid ever met", iar Lilu surprindea cu diferitele costumatii inventate de el. Si ca sa intelegeti mai bine ce va povestesc, va las cu niste imagini reprezentative! Enjoy



















































Cam asta deocamdata. Mai am multe fotografii, dar va mai povestesc si altadata ca sa nu va plictisesc :) Va astept cu impresii. 
Cu drag Nicoleta, 
mama de Lilu, Tesa si Nic dragonel.

3 comentarii:

  1. Este un privilegiu să împărtășim lumii această mărturie miraculoasă. Aceasta este Lela Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine acum 4 luni și eram plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a schimba problemele soțului meu. Am căutat pe internet pentru ajutor cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit martori minunați ai vrăjirii dragostei wight care era progresivă odată cu vrăjile sale. L-am contactat și dr. Wight mi-a spus că îmi va pregăti o vraja pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu am avut de ales decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat să vin acasă din acea zi și până acum, am trăit liniștit. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț tot faptul că acest vrăjitor are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wight oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți probleme, contactați Dr.Wight, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...