marți, 21 august 2012

Multumesc Bibi!

De aseara de cand am aflat incerc sa inteleg...De ce? Care-i sensul? Care-i partea plina a paharului pe care obisnuiesc sa o gasesc tot timpul...Azi nu am fost in stare sa intru pe net. Am incercat dimineata si totul mi se parea superficial si inutil...Si apoi ma gandeam cat de mult mi-a schimbat viata, cati oameni minunati am cunoscut de cand m-am implicat mai mult, cat de mult m-a schimbat pe mine ca om...
Sunt inca daramata, sper sa-mi regasesc repede optimismul si sa reusesc sa ma bucur de viata alaturi de copiii mei . Sper sa reusesc sa ma bucur de fiecare traznaie facuta de copiii mei, pentru ca asta inseamna ca-mi sunt alaturi sanatosi.
Cred ca de asta l-a trimis Dumnezeu pe Bibi printre noi! Sa ne arate ca putem sa fim uniti, ca mai avem bunatate in noi, ca putem schimba ceva si apoi totul depinde tot de cel de sus. Cel mai mult sper ca si parinitii lui sa gaseasca putere sa mearga mai departe! Au fost cei mai buni parinti pe care Bibi ii putea avea si viata lui a fost minunata datorita lor!
Multumesc Bibi pentru tot ce m-ai invatat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...