miercuri, 15 august 2012

La mare…pe indelete (guest post Bog)



Am plecat din Bucuresti cu gandul sa testam noua achizitie a familiei si noua formula magica: 3 copii. Am plecat manati din spate de dorinta de evadare din zapaceala maxima care clocotea in nebuna noastra capitala si in frumoasa noastra tara…din pacate locuita.
Sincer eram putin cu inima stransa, trebuie sa recunosc, nu ma dau rotund, dar ferm convins ca ne vom descurca, lucru confirmat de multe ori inainte in alte situatii … revenind… drum frumos, aglomerat si nu prea, pe banda noastra de “indelete” nu prea era nimeni asa ca vant din pupa, un stop la o benzinarie cu alaptatul de rigoare si “caruta” in spate a intors capetele in mod corespunzator, deh am putea spune ca suntem pe cale de disparitie…un fenomen chiar, dar nu, ne tinem tare si chiar suntem in plin proces de aparitie!


Putine opriri, lucru minunat cu 3 copii care au dormit intins pana pe la Cernavoda si apoi o mica oprire pentru un supliment de mic dejun pe undeva prin partea Costinestiului J
Ne-am strecurat frumusel prin aglomerata, sezonier, urbe Mangalia si am poposit in poarta la camping in 2 mai nu mult peste pranz. Camparea a durat vreo 2 ore, multumita unor vecini saritori si iata ca procesul de socializare a inceput…
Nu au lipsit peripetiile, inerente si chiar necesare, pentru mentinerea activa a mintii, ne-am trezit ca nu avem acoperis la cortul rulotei deci era inutil….am rezolvat cu vanzatorul care a venit personal sa ne aduca altul NOU, deci se poate. Tot la capitolul peripetii, am amanat acasa achizitia unor plase de tantari speciale pentru rulota lucru care l-am regretat si rememorat aici, aplicand intre orele 0.00 si 4.00 crema de piscaturi pe cele 79 de piscaturi proaspete ale familiei noastre .
Au trecut…. concluzia, pe viitor relaxarea incepe pe la mijlocul zilei a doua nu instant, e bine ca vine pe indelete nu deodata J
Prima zi de plaja a fost maxima, dupa care ritmul a fost sustinut, scufundari in 80% din timp, putin soare asa pentru accentuarea tenului, dar de mare efect dupa cum fotografiile prea bine o demonstreaza.

Am gatit, ca doar avem ce ne trebuie, tot ce ne-a trecut prin cap, am pescuit guvizi ce ne gadilau la picioare, am studiat clestii unui crab, am alergat  pescarusi, ne-am catarat pe stanci spre stupoarea unora, ne-am acoperit de nisip…am fost putin copii si chiar a fost bine.

Am descoperit… redescoperit, ce bine este sa privesti lumea prin ochii de copil si doar in momentele cu adevarat importante sau periculoase sa dai “grija parinteasca” jos din pod. Cred ca asta este reteta de succes, pentru ca linistea, calmul si intelegerea sa domneasca intr-o familie cu 3 copii.


Ne-am propus sa nu mai judecam pe nimeni si am reusit, e pierdere mare de timp si un consum mare de energie, care merita mult mai bine indreptata spre copii si constructii pozitive in viata.




Am avut, contrar parerii multora, timp de o bere, de o vorba, de ceva relaxare, de scris, de pescuit, de facut fotografii, de plimbare, fara ca sa simtim “povara” copiilor apasandu-ne!


Va vine sa credeti …exista viata si cu 3 copii, cata vreme este tratata mai pe indelete si cu multa dragoste.
Concluzia vacantei: MAI VREM!!!

9 comentarii:

  1. Foarte frumos!
    Sa va bucurati in continuare de vacanta!
    Mi-a placut partea cu judecatul oamenilor: mare pierdere de timp, intr-adevar, si energie!

    RăspundețiȘtergere
  2. hahaha imi place concluzia...
    Ma bucur ca va-ti distrat frumos si cu folos!!!
    Sunteti cu totii minunati!
    Domnul sa va tie sa sanatosi!!!
    Liuba
    xxx

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti extraordinara!Desi imi vine sa ti cer reteta reusitei cu trei copii,ma abtin si inteleg ca exista un mod de a fi calm ,astfel incat sa faci fata provocarilor date de 3 copii,dintre care unul nou-nascut..Daca nu am facut-o [pana acum Felicitari pentru micut,sa creasca sanatos si norocos alaturi de voi.Pup!
    Felice

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...