miercuri, 7 noiembrie 2012

Vin sarbatorile

Citind acum un post al Bogdanei si un mesaj in engleza ce e foarte impartit pe facebook m-am gandit sa il traduc si sa imi si fac o lista de locuri dragute de unde as cumpara eu cadouri. Asadar, cu 2 puncte si de la capat:
Cam asta imi vine acum in minte. Mai astept sugestii ca sa am o lista completa pana in decembrie. :)
Sper sa va ajute! Si acum pun si mesajul meu in romana. E adaptat asa cum m-a dus pe mine capul! Il puteti imprastia daca va place! 


2 comentarii:

  1. Buna !

    Mai am o sugestie : www.monicellibijoux.com :) - micul meu boutique cu accesorii.

    Vizitati-ma si astept feedback ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este un privilegiu să împărtășim lumii această mărturie miraculoasă. Aceasta este Lela Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine acum 4 luni și eram plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a schimba problemele soțului meu. Am căutat pe internet pentru ajutor cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit martori minunați ai vrăjirii dragostei wight care era progresivă odată cu vrăjile sale. L-am contactat și dr. Wight mi-a spus că îmi va pregăti o vraja pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu am avut de ales decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat să vin acasă din acea zi și până acum, am trăit liniștit. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț tot faptul că acest vrăjitor are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wight oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți probleme, contactați Dr.Wight, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...