sâmbătă, 31 decembrie 2011

Concluzie si sperante

Se termina anul si am zis sa spun si eu ce mi-a placut in acest an si ce-mi doresc de la urmatorul!
Anul 2011 mi-a deschis ochii in lume dupa o pauza de 3 ani in care principala mea activitate au fost copiii. Ei odata cu Lilutesa am cunoscut o gramada de mamici faine atat in targuri si apoi online. Am devenit un pic Facebook addict, mai ales de cand am intrat in primul meu grup online, un gup de mamici faine si sufletiste, care desi acum mare parte au migrat prin alte grupuri am putut tine legatura cu ele si am ce invata de la majoritatea. Cu aceasta ocazie Lilutesa a devenit destul de cunoscuta si ma pot lauda ca mamicile care cumpara de la noi sunt minunate si speciale si ma mandresc tare mult cu asta. Am cunoscut apoi personal o parte din mamici si ma pot mandri cu cateva prietene pe care le-am cunoscut intr-o cauza comuna, aceea de al ajuta pe Bibi, dar mi-au intrat la suflet si sper eu ca dupa ce Bibi se va face bine sa pastram legatura si sa ne mai unim fortele pentru cauze bune, sa incercam macar un pic in jurul nostru sa schimbam lumea, sa miscam lucrurile spre mai bine.
Sfarsitul a fost solicitant, obositor, satisfacator si surprinzator!! Au fost niste vesti care la inceput ne-au socat, apoi ne-au bucurat si aici chiar am simtit suportul fetelor de care tocmai v-am vorbit! Eu nu o sa fac nominalizari pentru ca ele se stiu si stiu cat imi sunt de dragi!
2012 o sa fie la fel de solicitant stiu asta pentru ca am multe planuri si multe de indeplinit. Deci singura mea dorinta este de SANATATE care sa ma ajute pe mine si pe copiii mei, sa-l ajute pe Bibi.
Nu sunt cea mai mare maestra in cuvinte, dar eu va multumesc tuturor celor care mi-au fost aproape, fizic sau virtual, si le multumesc copiilor mei minunati care au avut rabdare cu mine si cu munca mea, sotului meu care a fost si este alaturi de mine la bine si la greu, si parintilor care ma iubesc cu bune si cu rele. Sper ca anul ce urmeaza sa fie si pentru voi unul sanatos si sper ca mamicile sa reuseasca sa lupte pentru cauze comune mai unite, pentru ca am demonstrat ca daca ne unim mai multe, lucrurile se pot schimba!
Cu drag,
Nicol mami de Lilu si Tesa.

4 comentarii:

  1. La multi ani si un an nou fericit! Cu sanatate, bucurii si impliniri! Cu energie si liniste si veselie! Sa fie totul asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc draguta! Si voua gandurile cele mai bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti dorim tot ce-i mai bun pentru tine in anul ce vine, Nicol!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti doresc un an 2012 binecuvantat cu sanatate, bucurii, iubire, intelegere, putere si impliniri pe toate planurile!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...