duminică, 11 decembrie 2011

....Despre oameni

Am fost la Baby expo zilele astea. Trist targ, proasta organizare, mare teapa pentru mine. De aceea nu am putut sa fiu foarte prezenta online dar gandul mi-a fost catre Bibi si campania pentru el. Am impartit si acolo fluturasi si am vorbit mamicilor despre puiul asta mic. Aseara incercand sa vad ce au mai facut fetele am descoperit niste discutii incredibile pe facebook si pe blogul Bogdanei si m-am intristat. De ce omul, daca nu vrea sa ajute, nu poate sa taca din gura? Si ma gandeam ca daca vreodata mi s-ar intampla vreo nenorocire ar gandi multi...prosti, ignoranti, si alte apelative nu tocmai diplomate...exact la fel. Am o casa, 2 masini si o afacere. Numai ca numai cine nu a incercat sa vanda ceva in Romania in ultimul timp (mai ales case, masini si spatii de locuit sau comerciale) nu stie ca nu se vinde nimic si ca oamenii nu fac investitii acum... Offf de fapt nici nu voiam sa bag in seama aceste tampenii dar simteam nevoia sa ma racoresc...Mi-e mila de cei care nu pot privi mai departe de rautati inutile si nu pot vedea partea buna din oameni niciodata. Foarte fericiti nu vor fi niciodata.
Oricum cel mai important este ca mai avem pana vineri deci donati si rugati-va toate cunostintele sa o faca! ESTE FOARTE IMPORTANT!
Deci SMS la 848, dar NUMAI in perioada 10-16 Decembrie; atat este valabil numarul pentru donatii.
Daca veti vrea sa donati mai mult de 2 euro puteti utiliza numerele de Romtelecom (care sunt valabile tot in aceeasi perioada) sau puteti dona direct in contul tatalui lui Bibi:
0 900 900 301- 10 euro/apel
0 900 900 303 – 3 euro/apel
0 900 900 305 – 5 euro/apel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...