joi, 26 ianuarie 2012

3 la 33

Da! Este ziua mea! Fac 33 de ani desi sincer nu ma simt nici de 23, decat poate cand raman teapana de spate :P. Viata mea este frumoasa si plina si ocupata. Astazi am realizat ca sunt fericita, chiar daca multa lume se uita ciudat daca le spun ca muncesc de acasa, ca am stat sa-mi cresc cei doi copii, ca fac dulceata sau bentite desi am terminat o facultate si as putea avea o "functie", ca incerc sa-i ajut cat pot de mult pe cei din jurul meu chiar daca acestia nu mi-o cer personal, dar daca pot, ajut, ca voi fi mama de 3 (trei) copii. Da SUNT FERICITA! Si nimic din ce am facut pana la aceasta varsta nu regret, chiar daca recunosc ca ultima parte, cea surpriza, cu bebe 3 ce urmeaza sa vina in vara, a fost un soc si pentru mine si mi-a trebuit o perioada pana sa accept situatia. Dar am reusit datorita sotului meu iubit, datorita prietenelor descoperite cu Facebook-ul mult blamat, care mie mi-a adus in viata reala, dar si cea virtuala, niste persoane minunate care m-au incurajat, mi-au fost alaturi (chiar daca unele sunt la mii de km distanta) si datorita exemplelor de mame de 3 sau mai multi copii care sunt extraordinare si pe care le-am admirat atat de mult incat probabil Dumnezeu s-a gandit sa-mi de ocazia si mie sa ajung ca ele (unele dintre ele sunt sicategoria prietenelor).
Astazi am fost coplesita de multitudinea de mesaje primite si vreau pe aceasta cale sa multumesc tuturor celor aproape 200 de persoane care mi-au transmis un mesaj! Energiile voastre pozitive mi-au facut ziua frumoasa si recunosc ca astazi, dupa mult timp, mi-a placut de ziua mea, zi care de obicei ma intrista! Ah! Si sa nu uit sa multumesc pentru ziua minunata si familiei mele dragi care mi-a fost alaturi azi si pentru tortul delicios facut de Corina!
Va multumesc tuturor celor care ma faceti sa ma simt implinita si fericita!
Cu drag, mami de Lilu si Tesa!

16 comentarii:

  1. M-am bucurat sa citesc aceste rinduri!
    Ma bucur ca sunt oameni, mamici, femei fericite!
    Ma bucur ca copii tai sunt lucky! :)
    Ma bucur ca la acesti ani te simti superb! (cu toate ca dup mine e o virsta foarte frumoasa!
    Domnul sa va okroteasca pe voi pe toti!
    xoxo, Liuba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! Tu spuneai ca vorbeste lumea cu ce te ocupi, chiar daca ai facultate. Eu cand citeam ma gandeam "uau, cate a reusit sa faca pana la 33 de ani! eu am 31 si sunt cam departe :D".

    Si uau ce tort!!! La multi ani inca o data! Sa fiti sanatosi si fericiti! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca esti modesta! Si ai tot timpul sa ajungi la 33 cu 3 ;). Trebuie doar sa faci 2 dintr-o lovitura!

      Ștergere
    2. :))))) au au au :))) nu ti-e mila de spatele meu? :)))
      :-*

      Ștergere
  3. Sunt socata, dar si foarte fericita pt 3/33!
    La multi ani si aici! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani si multa fericire si impliniri!
    3 la 33 suna perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani din nou, si felicitari! :)

    Ma uitam si ma intrebam, cum 3? :) Nu sunt doi? Si apoi am citit tot... :))
    Sa fiti fericiti mereu! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc mult dragele mele! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari Nicol!!!
    Asta este o veste minunata!!! Ma bucur pentru tine :))

    Te pupa cu drag,
    Andreea (si Aimi)

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari!!! O sa fie si mai mult de iubit!!

    RăspundețiȘtergere
  9. E de bine, nici nu suna cum trebuie 2 la 33 ;). Felicitari si La Multi Ani inca o data!

    Diana P.

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte frumos! sunt foarte bucuroasa pentru tine si daca va fi tot fetita sa-mi dai reteta!
    La multi ani de ziua ta si sa stii ca acum nu mai inseamna nimic bun sa fii corporatista!
    te pup, ramona

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari !este o veste MINUNATA !sa fiti fericiti si sanatosi ! Pupici!Cu drag ,VIOLETA

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani si aici si felicitari pentru bebe 3! Esti extraordinara!Felicia

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...