luni, 10 noiembrie 2014

Concurs!

De cand am inceput Lilutesa, am incurajat clientii sa ne trimita fotografii cu hainutele imbracate. Si saptamana trecuta, m-am gandit sa fac un concurs in care sa adun fotografii cat mai multe. Aveam pus in joc, pe facebook un voucher de 50 de lei pentru lilutesa.ro. Am strans 60 de fotografii minunate si cred ca voi face un astfel concurs lunar. Va pun aici lista cu participantii. Unii se repeta, pentru ca ne-au trimis mai multe fotografii. 1.     Daniela Balog

2.     Madalina Constantin
3.     Luminita Andries
4.     Luminita Andries
5.     Oana Cotoman Jecu
6.     Mihaela Malek
7.     Raluca Bradea
8.     Raluca Bradea
9.     Raluca Bradea
10. Raluca Bradea
11. Raisa Sarbu
12. Raisa Sarbu
13. Cristina Antonica
14. Cristina Antonica
15. Cristina Antonica
16. Cristina Antonica
17. Bahete fermecate
18. Alexandra Rusu
19. Alexandra Rusu
20. Alexandra Rusu
21. Alexandra Rusu
22. Madalina Balas
23. Anca Mihaila
24. Antonia Stanciu
25. Ana Valentina Rosulescu
26. Anamarisa Vilcu
27. Alexandra Bordeianu
28. Mihaela Lixandru Ciuplea
29. Andreea Dumbraveanu
30. Nora Neghina
31. Andrea Agoston
32. Andreea Sfarlea
33. Andreea Sfarlea
34. Andreea Sfarlea
35. Andreea Sfarlea
36. Andrea Agoston
37. Erna Samoila
38. Roxana Petcu Dulgheru
39. Ioana Grozea
40. Ana Constantinescu
41. Erna Samoila
42. Ramona Boroianu
43. Maria Tanasescu
44. Mihaela Stefan
45. Dana Dragomirescu
46. Dana Dragomirescu
47. Miruna Margarit
48. Hilda Rotiu
49. Hilda Rotiu
50. Roxana Petcu Dulgheru
51. Anda Calinici
52. Mihaela Roxana
53. Mihaela Roxana
54. Mihaela Roxana
55. Raluca Rizolu
56. Raluca Rizolu
57. Raluca Rizolu
58. Raluca Rizolu
59. Alina Constantinescu
60. Oana Geambasu


Si acum va atasez filmuletul cu extragerea. Sper sa se inteleaga ceva... Nu se intelege nimic...Am pierdut filmuletul si pentru ca nu vreau sa dezavantajez persoana care deja a iesit, va rog frumos sa ma credeti pe cuvant, mai ales ca intre atatea persoane care imi erau prietene, nu aveam cum sa fiu partinitoare! Pe filmulet inregistrasem castigator numarul 38. Deci felicitari Roxana Petcu Dulgheru. Iertare pentru organizarea proasta...Am scuze o durere de spate care m-a imobilizat la pat si un iphone spart... Va las cu niste fotografii care mi-au intrat la inima! Tot albumul il gasiti pe pagina noastra de facebook https://www.facebook.com/media/set/?set=a.866794333352831.1073741834.212633702102234&type=1























Un comentariu:

  1. Este un privilegiu să împărtășim lumii această mărturie miraculoasă. Aceasta este Lela Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine acum 4 luni și eram plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a schimba problemele soțului meu. Am căutat pe internet pentru ajutor cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit martori minunați ai vrăjirii dragostei wight care era progresivă odată cu vrăjile sale. L-am contactat și dr. Wight mi-a spus că îmi va pregăti o vraja pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu am avut de ales decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat să vin acasă din acea zi și până acum, am trăit liniștit. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț tot faptul că acest vrăjitor are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wight oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți probleme, contactați Dr.Wight, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...